
PREM cliëntervaringsmetingen
PREM cliëntervaringsmetingen voor diëtetiek, ergotherapie, fysiotherapie, logopedie.
Aanbieding voor Evry gebruikers verlengd t/m 31 maart 2023!
PREM
- Reguliere prijs 5,50
- Praktijk dashboard met overzichtelijke actuele rapportages
- Landelijke benchmark rapportage
- Aanlevering aan Zorgkaart NL (optioneel)
- aanlevering aan zorgverzekeraars (optioneel)
- NEN7510/ISO27001 gecertificeerd; voldoet aan AVG
Prijzen per gebruiker per maand, excl. BTW
Speciale aanbiedingsprijs gelden alleen voor 2023 en bij aanmelding vóór 1 april 2023
Wat is PREM?
PREM staat voor Patient Reported Experience Measure. Aan de hand van een korte, gestandaardiseerde vragenlijst wordt de cliëntervaring en cliënttevredenheid op verschillende onderdelen van de behandeling gemeten.
U krijgt van ons een dashboard met overzichtelijke rapportages. Zo verkrijgt u op geaggregeerd niveau inzicht in het functioneren van uw praktijk vanuit het perspectief van de cliënten. De sterke punten van uw praktijk kunt u gebruiken om u te profileren, verbeterpunten kunt u gebruiken om aan te werken.
De meetgegevens worden landelijk (geanonimiseerd) verzameld en verwerkt, zodat u kunt zien hoe uw praktijk het doet vergeleken met de landelijke benchmark. Aanlevering aan Zorgkaart NL maakt het voor cliënten mogelijk om úw praktijk te kiezen op basis van ervaringen van andere cliënten.


Waarom PREM?
- Profileren door inzage in eigen kracht
- Identificeren van en werken aan verbeterpunten
- Optimaliseren dienstverlening
- Vergelijken met andere praktijken
- Helpt praktijkkeuze cliënt
- Financiële prikkel verzekeraars
Dashboard
U krijgt van ons een dashboard met overzichtelijke gegevens en rapportagemogelijkheden:
- Aantal verzonden vragenlijsten
- Responspercentage
- Algemeen rapportcijfer
- Net Promoter Score
- Gemiddelde score op alle vragen
- Complimenten en suggesties
